Kalite Birimi
29 Mayıs 2024

                                                                                          KALİTE BİRİMİ

  • SKS 112 çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlar.
  • Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip eder.
  • Öz değerlendirmeleri planlar, takvimi yayınlar ve ziyaretleri gerçekleştirir.
  • İstenmeyen olay bildirim sistemine ilişkin süreçleri yönetir.
  • Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetir.
  • Hasta ve çalışanların geri bildirimlerinin alınmasına yönelik aşağıdaki katkıları sağlar;

              Anketlerin belirlenen kurallar çerçevesinde uygulanmasını sağlamak.

              Anketleri analiz ederek sonuç raporu oluşturmak.

              Verileri '' Sağlık Bakanlığı Kurumsal Kalite Sistemi'' ne kaydetmek.

              Anketlerden elde edilen bulgular doğrultusunda iyileştirme çalışmaları yapmak.

              Çalışan geri bildirim anketi sonuçlarını çalışanlarla paylaşmak.

              Gerektiğinde, sağlıkta kalite değerlendirmesi sırasında anketlere ilişkin raporları değerlendirme ekibiyle paylaşmak.